25 Haziran 2011 Cumartesi

İllüminati nedir?

İllüminati Ünlüleri Öldürüyor! 

Bir sistem var adı İlluminati. Sistem, dünyayı ele geçirmiş durumda. Özellikle MÜZİK PİYASASI. İnanamayacağınız şarkıcılar bilinçli-bilinçsiz olarak bu sisteme hizmet etmekte. Dünyayı yöneten büyük para babaları,misyonerler vb. istedikleri kişileri çıkarıp, istedikleri kişileri indiriyorlar. Kendilerine karşı çıkan herkesi ya ortadan kaldırıyorlar ya da sindiriyorlar.Micheal Jackson ve Tupac Shakur’un bu yüzden öldüğü dogru. 
İlluminati başlığı altındaki müzisyenler,şeytani bir sistemin kuklası durumunda çünkü dünyayı yönetenlerin istediklerini yapmazlarsa popüler olmaya devam edemezler veya ortadan kaldırılırlar. Bu sistem herkesi mason ve Yahudi bir ‘köle’ yapmak istiyor. Kendilerini sevdirebilmek içinde toplumun beğendiği en popüler müzisyenleri seçiyorlar. Dünyayı yöneten kapalı bir örgüt gibi aslında, sadece varoldugunu biliyoruz. Şimdi dünyayı ele geçirmeye çalışan sistemdeki ünlüleri merak mı ediyorsunuz ? Baslayalım o zaman… 
  
Lady Gaga 
Tarkan 
Jay-z 
Christiana Aguilera 
Britney Spears 
Justin timberlake 
Madonna 
Beyonce 
Rihanna 
Paris Hilton 
Justin Bieber
Selena Gomez
Demi Lovato
Maroon 5 
Nicki Minaj
Sertab erener 

Taylor Swift, Katy Perry,Hayley Williams gibi isimlerde bu işin içinde. 
Aklınıza gelebilen bütün şarkıcalar bu işte 
  

Usher 
Chris Brown 
Xtina 
Eminem 
Kelly Rowland 
Shakira 
 
Bu kişilerin sistemde olduğunu nerden mi anlıyoruz ? Kliplerine, fotoğraflarına dikkat edin 'All seein eye' yani herşeyi gören göz diyorlar. TEK GÖZ işareti ve Ücgen işareti yapıyorlar.Ve TEK GÖZ illuminatinin sembolü.



Ayrıcalıkla başka isimlerde kullanıyorlar  'New World Order' (Yeni dünya düzeni).Yeni dünya düzeninde insanlara istediklerini yaptırabilmeği istiyorlar.Size hayatın sadece ' para,sex ve şöhretten' ibaret olduğunu öğretmeye çalışıyorlar.Şeytanın birçok ismi vardır.Onlar şeytana 'Rain Man'(Yağmur Adam) diyorlar.Farkındaysanız birçok şarkıda 'Rain Man' ismini duymuşsunuzdur.Mesela dünya çapın da büyük bir hit olan Jay-z ve Rihanna'nın düet yaptığı şarkı 'Umbrella'yı kesinlikle duymuşsunuz dur.Unutmayın İllüminati, ona ruhunu satan ünlülerle kendilerini göstermeyi çok sever.Özellikle de şarkı sözlerin de.Siz onu bir aşk şarkısı sanırsınız,ama orda şeytandan bahsederler.Umbrella'da ki sözlere dikkat edin.Hepsi de şarkı da geçtiği gibi 'Rain Man' a adanmış.
Şarkının başlangıcın da Jay-z ;

Yeah,Rihanna, good girl gone bad
Evet,Rihanna,iyi kız kötü oldu

Yeah,rain man is back
Evet,rain man geri göndü

diyor.Sonra da Rihanna söze giriyor

You had my heart, and we'll never be worlds apart
Kalbimi çaldın ve asla ayrı dünyalardan olmayacağız 

(diyor.Sevdiği kişi zaten bu dünyadan olmalı?Farklı dünyalar derken?Şeytandan bahsediyor)

Maybe in magazines, but you'll still be my star
Belki dergilerde olabiliriz, ama benim yıldızım yine de sen olacaksın 

(İllüminati,Rihanna'ya ve onun gibi bir çok ünlüye,ruhlarını şeytana satmaları karşılığında para ve şöhret teklif etti.Dergiler de olmaktan bahsettiği şey bu.Ama Rihnna,hep şeytanı sevecek.)

Told you i'll be here Forever
Söyledim sana, sonsuza dek burada olacağım 

(Şeytana ruhunu sattığını ve sürekli ona tapacağını söylediği günden bahsediyor.)

So Go on and let the Rain pour
O yüzden devam et ve bırak yağsın yağmur 
(Rain Man'in yağmurundan bahsediyor.Onun dünyayı yönetmesinden)

I'll be all you need and more
Ne ararsan bende var ve daha fazlası 

Because
Çünkü 







It's raining
Yağmur yağıyor


Oh baby it's Raining
Bebeğim yağmur yağıyor


baby come into me
Gel bana


Come into me
Bana gel


It's Raining
Yağmur yağıyor


Oh baby it's raining
Bebeğim yağmur yağıyor


You can always come into me
Her zaman bana gelebilirsin

'Rain Man'a sesleniyor.


 
PEKİ YA KARŞI ÇIKANLAR. 
Eminem, Tupac , Micheal J., Bob Marley gibi ünlüler bu sistemin farkındaydılar ve önüne geçmek için savaş verdiler. İllüminati ilk önce onların imajını zedelemeye çalıştı. Michael Jackson'a çocuk istismarcılığı iftirasını attılar.Tupac'a tecavüz suçunu attılar!Her ikisinin de bu suçları işlediğine dair delil yoktu fakat suçluymuş gibi muammele gördüler.



Altta ki videoda da DMX, insanları uyarmaya çalışıyor.Bizlere müziğin ritmini boş vermemizi ve sözlere bakmamız gerektiğini söylüyor.Müzik endüstirisinin olması gerektiği gibi olmadığını söylüyor.DMX'de bu işin içindeydi.Fakat İlluminati buna sinirleniyor ve yukarıda ki videoda DMX'e ne yaptıklarını görebilirsiniz.



Hadi o şarkı da bahsettikleri sözlere bakalım.

Lady Gaga-Judas  
şarkısının bir kısmında;

Jesus is my virtue, 
İsa benim faziletim
And Judas is the demon I cling to
Ve Judas ise bağlı olduğum şeytandır
I cling to
Bağlı olduğum


  
EMİNEM VE DMX DIŞINDA İllUMİNATİYE KARŞI OLANLARIN HEPSİ ÖLDÜ ! 
  
•Micheal Jackson’ın ‘They Don’t Really Care About Us’ (Onlar bizi gerçekten umursamıyor) adlı ‘yasaklanan’ videosunu izlediğinizde farkına varırsınız. Videoda yasaklanmasını gerektiren hiç bir kötü şey yoktur.Ama nedense şarkının sözleri yüzünden klip yasaklandı.



Şarkının başlangıcında ;
Çocuklar:]

All I wanna say is that 

Tüm söylemek istediğim şu ki
They don't really care about us,
Bizi umursadıkları yok(Don't worry what people say, we got it true)
(İnsanların ne dediğini umursamayın, biz doğru anladık)

All I wanna say is that

Tüm söylemek istediğim şu kiThey don't really care about us,
Bizi umursadıkları yok(Enough is enough of this garbage)
(Bu çöp yetti artık)
















Skin head, dead head
Kel kafa, ölü kafa.
Everybody gone bad
Herkes kötüye gitti
Situation, aggravation
Durum, kötüye gidiş
Everybody allegation
Herkes kanıtlanmamış dayatış
In the suite, on the news
Dâvâda, haberlerde
...
Beat me, hate me
Döv beni, benden nefret et
You can never break me
Ama beni kontrol edemezsin

(işte yukarıda ki satırlarda İlluminatiye gönderme yapıyor Michael.Ve altta ki yazılı kısımda da tam o sözde Michael duvarın yanına geliyor)

Will me, thrill me
Arzula beni, heyecanlandır beni
You can never kill me
Beni asla öldüremezsin

........      ..........

Jew me, Sue me
Yahudi ben, beni dava et
Everybody do me
Herkes beni yapıyor
Kick me, kike me
Tekmele beni, beni hor gör
Don't you black or white me
Beni siyah yada beyaz yapma 

......... ................
All I wanna say is that
Tüm söylemek istediğim
They don't really care about us
Onlar bizi gerçekten umursamıyor
All I wanna say is that
Tüm söylemek istediğim
They don't really care about us
Onlar bizi gerçekten umursamıyor
  
TEK GÖZ sembolü içeren bir duvarın önünde şarkının ‘beni korkutmaya çalışıyor, beni öldürmek istiyorlar’ dizelerini  söyler MJ. 


  
Daha sonra yeniden duvarın önünde ‘Ama asla beni ele geçiremeyecekler’ demiştir.(Şarkı sözlerinin bu tek gözlü duvarın önüne gelmesi imkansız.) Klibi izleyin isterseniz:


Tupac'da illüminatiye karşı şarkı yazdı.  'They dont give a fuck about us' (Onlar bize bir b.k vermeyecekler)
Kim bu onlar? İlluminati!



• Eminemde ilk söhret olmaya başladığında bu illetin içerisindeydi. Ancak son albümünde ve baba olduktan sonra cok degisti. Rihanna ile yaptığı düette, Rihanna hayranlarını kendi tarafına çekmek amaçlıydı. Çünkü Eminem bu sisteme karsı çıkmaya başlayınca medya vb. basın organları tarafından sindirilmeye başlandı. Ve eger susmazsa bu sekilde sesini duyurmaya devam ederse maalesef sonu Micheal Jackson gibi olacak… 
Eminem’in,Lady Gagaya ödül verdiği sıradaki korku dolu baskıslarını kıyafetinin çirkinliğinden mi sanıyorsunuz? Tabii ki Hayır. 
O kıyafetteki mesajdan dolayı dehşete düşmüştü ki son zamanlarda tehdit aldığı söyleniyor.
 
  
VE JUSTİN BİEBER… 
  
Justin'in bir sürü hayranı bunu karşı çıkabilir ama ister inanın ya da inanmayın,oda bu illetin içerisinde.Satanik bir şekilde selam veriyor!


JUSTIN BIEBER'IN BABY ŞARKISINDA/KLİBİNDE FULL İLLUMİNATİ MESAJLARI VARDIR. mesela; müziği tersten dinlediğiniz de  'ben bir şeytanım.' - 'dünyayı ele geçireceğim.' - ' her yerde insan ceseti olacak ve her yer bok gibi kokucak.' - 'ben satanistliğe inanıyorum.' gibi cümleler, şarkıyı terten okuduğumuzda çıkıyor.
Başka bi tane;- baby'nin başında Justin ellerini ağzının kenarına götürüyor ve elleri 'üçgen' oluyor.Üçgen illuminatinin sembolüdür.Yiine baby klibinde bowling sahasında bi kaç kişiyle beraber dans ediyorlar.Hepsi farklı bölümlerde dans ediyor. Skoru gösteren yerlerde hafif tek göz çıkıyor


Bu resimde de Justin'in eliyle tek gözüne yaptığı işarete bakarsanız el şekli 6. 6, '666'yı yani şeytanın dünyaya geleceği günü sembolize ediyor.Tıpkı bu hareketi Leonarda Dicaprio ve Johnny Depp'in ve bir sürü ünlünün de yaptığı gibi.

Bu fotoğrafta tam 4 tane illuminati sembolü var.Sol en üsttekinde tek gözü gözüküyor.Onun yanında kin de de tek gözü gözüküyor.Ve onun altındada tek gözünü kapayıp '6' işareti yapıyor.Ve son olarak sağ kısımın en altındakinde yine tek gözünü gösteriyor.



Celine Dion
Drake
Drake'in t-shirt'üne bakın.Piramit ve tepesinde göz.Piramit İllümiantinin büyük bir işaretidir.Piramitin en altındaki kısmı illüminatiye katılan sıradan insanlardır.Bu kategoriler piramitin yukarısına çıktıkça illüminatideki insnalar daha da önem kazanır.Piramitteki gözün olduğu kısım,İllüminatinin kurucularını belirtir.


Kesha
Kesha'nın özellikle tek gözüne yaptığı makyaj,yani sadece 'tek gözünü belli etmek için' yapılan makyaja bakın








Miley Cyrus:
Single kapağına da bir bakın!

Bir başka single kapağı

Miley'nin satanik el hareketinede bakın






Miley'nin dergiye vardiği pozları
Tek göz


Who owns my heart klibinde ki limuzin sahnesini iyi izleyin!
Miley'nin sağ elinin orta parmağına ve yüzük parmağına taktığı yüzüğe iyi bakın !
Orta parmağına ;Piramit,ve üstünde tek göz!
Yüzük parmağına üçgen yüzük!
Şimdi vereceğim fotoğrafta orta parmağı tam gözükmüyor.
Ama klibine iyi bakın

Miley'nin el şekline dikkat edin



Willow Smith

Nina Dobrev

Özellikle tek gözü saçla ayrılmış


Emma Watson


Kardashian Kardeşler


Beyonce
Beyonce'nin blüzün deki tek göz
Üçgen içinde tek göz

666 işareti
All seeing eye (herşeyi gören göz)









Justin Timberlake

Rihanna

Tek göz

Rihanna'nın 17 ülkede yasaklanan klibi S&M 'deki sahnelere inanamayacaksınız.Rihanna'nın arkasından geçen yazıya bakın!  'Rihanna princess of the illuminati slut' (Rihanna illuminatinin sürtük prensesi)


Klibin başlangıcın da Rihanna'yı alıp bağlıyorlar.Sonra Rihanna şarkı söylemeye başlıyor.Ağızları toplarla bağlanıp kapatılmış,Rihanna'yı izleyen insanların ara sıra aldıkları notlar gözüküyor.Sadece bu kısmını yakalayabildik.Altta.  'Rihana princess of the İlluminati SLUT' (Rihanna İlluminatinin sürtük prensesi) 

Aklınıza gelen soru şu olabilir, eğer Rihanna İlluminatinin prensesiyse,o zaman kraliçe kim?



Rihanna'nın satanik selamı


TEK GÖZ

TEK GÖZ








Rihanna'nın değişimini albüm kapaklarından da anlayabilirsiniz
İlk albüm: Music of the sun

İkinci albüm : Good girl gone bad 
Bu albümdeyse Rihanna'nın İlluminatiye katıldığını hemen anlıyoruz.Albümün ön yüzünde Rihanna saçıyla tek gözünü kapatmış.Sakın unutmayın,İlluminati'ye katılan bir insan için 'Saçı önüne gelmiş olamaz mı' demeyin.Hem birde sonuçta bu albüm kapağı.Burada olan her resim bilinçli bir şekilde çekiliyor.Altta gördüğünüz resimde Rihanna'nın ikinci albümünün arka kapağı.Burda da tek gözü var.


Üçüncü albüm:Rated R
Bu albümde ise Rihanna tamamen kendini İlluminatiye bırakmıştır.Davranışları baştan sona değişmiştir.İlk önce albüm kapaklarına ve sonra albüm için çektirdiği fotoğraflara bakacağız.
Yukarıda albüm kapağına baktığımız da direk İlluminati de olduğunu anlıyoruz.Tek gözü var ve o gözünün sürmesini de Horus'ın göüne benzetmişlerdir.Şimdi davranışlara bakalım:
Boynuzlar takmış






Kanye West


Kanye West ve Jay-z



Shakira
Shakira'nın arkasındaki kafanın anlına bakın.Tek göz


Chris Brown:



Kelly Clarkson

Enrique

Britney Spears





Lindsay Lohan




Pussycat Dolls

Paris Hilton



Alicia Keys





Madonna


Demi Lovato

One eye (tek göz)

Tek göz

Ve Demi Lovato bildiğiniz gibi 'Greys Anatomy' dizisine
konuk oyuncu oldu.Aoo, Demi Lovato'nun arkasındaki tek göz portresine de bakın! 

Jim Carrey



Katy Perry:


Katy Perry - E.T

Youre from a whole another world
Sen tamamen farklı bir dünyadansın
A different dimension
Farklı bir boyuttan
You open my eyes
Gözlerimi açtın
And I’m ready to go, lead me into the light
Ve ben gitmeye hazırım, bana ışığa doğru öncülük et

Katy bu şarkısın da bizim dünyadan olan birinden bhsetmiyor.Artık yorumu siz bulun 


Jordan Sparks

Paramore



Pearl Jam - No Code albümünün ön yüzü.

işte orda göz varrr"" demeyin hemen.

ama bakk..
sayfaları birleştirince ne çıktı




Selena Gomez
Selena Gomez'in 'Falling Down' klibinden bir sahne.Git gide yükselen ve birbirinin içinde olan üçgenleri gördünüz mü?



Nicki Minaj
Satanik selamı



Acun Ilıcalı:
Bazıları Acun'un böyle tek gözlü t-shirtleri hakkında 'yok beğenmşitir almıştıt'diyorlar.Uyanın artık! Bu medya sektöründe olan herkes İlluminatiden haberdar!Acun salak mı da Survivor gibi Türkiye'nin çoğunun izlediği bir program da böyle bir şey giysin?İşte,sübliminal mesaj veriyor.

Unutmayın! Yıldızda onların işaretidir.Ve damalı alanda!Neden diyeceksiniz.Çünkü onlar ritüellerini    
damalı alanın üstünde yapıyorlar.Farkındaysanız Willow Smith'in 'Whip your hair' klibin de damalı alanın üzerindelerdi.Siz anlamadığınızı sansanız da sizin bilinçaltınıza 25.kare tekniği sayesinde yerleşiyor.

Şok olacağınız görüntüler izlemek istermisiniz?
Türkiye'deki masonluk deşifre oldu!İlk defa bir mason ritüelini gizlice kameriya çekip internete yaymışlardı.Kanal 7 bunun hakkında günlerce yayın yaptı.Bakın o videodan bir görüntü.Üst düzeyler toplanmış,damalı alanın üzerinde aynen alttaki tıldız sembollü bir çeberde keçi kanı içiyor.

Buda videosu :


Çok güzel haraketler bunlar ve Çocuklar duymasın:




Tarkan :



Sertab Erener:
Eurovision'u nasıl kazandı sanıyorsunuz? Oluşan piramit şekline bakın.Piramitin üstünde de tek göz!

Obama'ya bakın!
Dergideki haline ve satanik selamına!


Duman'ın klibine bakın!




Amerikan doları ve İllüminati piramiti!

Birde buna bakın!




                                                             Hayden Panettiere




Lady Gaga

Judas , İsa'nın 12 Havarisinden birisinin adı.
Hani şu İsa'ya ihanet edenin.
Şarkı da Lady Gaga ;
I'm in love with Judas
diyor.Klipten ilgi çeken bir sahne;
Lady Gaga haç şeklinde duruyor.
Ve haç...
yıkılıyor




Farkettiyseniz bu fotoğrafta Lady Gaga'nın tek gözü şimşek işaretiyle doldurulmuş.Şimşek işareti de İllüminatinin sembollerin den biridir


Rihanna,Jay-z ve Kanye West'in yağtığı el hareketine dikkat





Beyonce'nin giydiği şeye bakın.Üstünde keçi boynuzları var.(Şeytanın simgesi)
Jay-z'nin ellerine bakın,üçgen.
Rihanna,  'all seeing eye' (herşeyi gören göz) /tek göz

Lady Gaga ve Rihanna'daki keçi boynuzlarına bakın.Aynı zaman da illüminati, bir çok kanala ve benzeri şeyleri de yönetir .
Warner bros, Walt Disney, Nickelodeon...
İllüminati, çocuklara ve büyüklere ulaşmak için, sübliminal mesajı çok kullanır.Mickey Mouse'un kulaklarını hatırlıyormusunuz.Hani Rihanna 'Hard' klibinde takmıştı.Keçi boynuzunu simgeliyor.(Şeytanın boynuzu)
Disney'in yeni filminin resimine de bir bakın!
Camın içindeki 6 harfini gördünüz mü*?
Peki ya alttaki üçgeni?

Walt Disney'in logosuna bakalım şimdi :
666 !

Nickolodeon'a bakalım :
Üçgenin içindeki tek göz.İllüminatinin sembolü.
Ve bir sürü tek gözü gördünüz mü?

Süngerbob'dan bir sahne.Onu kovalayana bakın!

Peki Sevimli Canavarlar filmini hatırlıyormusunuz?Ordaki karaktere bakın

İlluminati, herşeyi süblüminal mesajla vermeye çalışır.Siz anlamadığınızı sanırsınız ama herşey 25.kare tekniğiyle aklınıza yüklenir.Ve bunları çocukken herkes izliyor!Şu filmin logosuna bir bakın:

Şu logolara da bir bakın :
Tek gözü farkettiniz mi?



Üçgeni gördünüz mü?

6 İşaretini gördünüz mü?
666!
                                             


Gossip Girl'e de bakalım:



Psyc'den sahneler
Telefonu isteyen adamın elinde İlluminatinin sembolü olan yıldız var.

Adamın t-shirt'ünde üçgen içinde göz
                                    

Samurai Jack filminden bir sahne:

South Park.Tek gözü hemen görmüşsünzdür

Tom and Jerry'den sahneler:


Cartoon Network:

The Simpsons

Family Guy

Spongebob

gitti gidiyor sitesinin logosu




Şu film kapaklarına bakın : hepsi tek göz





Ashton Kutcher tek gözlü.Justin Timberlake'in yanındaki kızda eliyle '6' yapıyor.




The Hangover'dan bir sahne.Masanın üzerindeki bardağın yanındaki tek gözleri fark ettiniz mi?

The Last Song filminde Miley'nin yanında ki adamın t-shirt'üne iyice bakın.Üçgenin içinde tek göz

Watchman'den bir sahne.Adamın anlındaki çıkıntıya bakın.Üçgenin içinde göz.

            Facebook'taki oyundan bir görüntü.Kızın yanındaki kutunun ekranın da üçgenin içinde göz

MTV'YE BAKIN!İLLUMİNATİ PİRAMİDİ VE TEK GÖZ

Filmler deki İlluminati sahnelerini görmek istiyorsan tıkla! Herşeyiyle.Eğer bunu duyarsan anla ki illuminati:
'New world order'. Damalı alanda onların ritüellerini yapmak için kullandığı yer

ayrıca YouTube'da bu yazılara kanıt olarak Örn: Lady Gaga Subliminal Messages yazdığınızda sadece Alejandro şarkısının içerdiği sübliminal mesajlara inanamazsınız. Rihanna'nın Umbrella klibinde ise Satanizm Yıldızını simgeleyen üçgenin içindeki Rihanna dizlerinin üzerine çöküp önüne eğiliyor ve ellerini havaya kaldırıyor. Sırt bölgesi açık olan Rihanna'nın vücudunu video'yu durdurup incelediğinizde bir gariplik olduğunu anlayabiliyorsunuz. Çünkü Rihanna'nın sadece omuzlarının duruşu insanın anatomik yapısına aykırı! Ancak çıkan portredeki tüm ayrıntıları birleştirdiğimizde ise Satanizm'in sembolü keçi kafası ortaya çıkıyor.
illüminati insanları öldürüyor. Eminem bize yol göstermeye çalışıyor ve içimizden dur diyen olmazsa onu da öldürecekler... Okuduğunuz için teşekkürler..

44 yorum:

  1. BUNLAR NE DEMEK DIYE SORARSANIZ DECCALIN( SEYTANIN) TEK GOZU YANI TEK GOZLU SEYTAN RA NIN GOZU DE AYNI KIYAMETTEN ONCE CIKACAK OLAN DUNYALAR SAVASI (ARMAGEDON) DA BAS RALLORDEKI TEK GOZLU DECCALIN ORDUSUNA INSAN TOPLAMAK TEK GOZLU SEYTAN BU TUR SEYTANI INSANLARI KENDI ORDUSUNA TOPLUYOR SEYTANIN ORDUSUNUNU DECCAL YANI MASONLAR ALLAHA INANANLARIN ORDUSUNUDA MEHDI YONETECEK ARMAGEDONU MEHDI VE ISANIN YANINDA OLANLAR KAZANACAK KIYAMETTEN ONCEKI SON BUYUK SAVAS DUNYALAR SAVASI ARMAGEDON EN BUYUK KIYAMET ALAMETLERINDEN BIRI BU DECCALIN ORDUSU TEK GOZLU SEYTANIN ORDUSU BUNLAR GITTIKCE COGALIYORLAR RANIN GOZU DE AYNI TANRI RA YANI KENDINI RA OLARAK GORME YANI KENDINI TANRILASTIRMA GOZ SIMGESI TANRININ GOZU BENIM DEMELERI YANI TANRI BENIM DEMEK

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş ama şu saçla göz kapatmalara o kadar inanmıyom ben onu kardesim de yapıyo

    YanıtlaSil
  3. Sayfanın arkaplanında sola bak çocuk gözünü kaptmış tek göz "İlluminati"

    YanıtlaSil
  4. ona bakarsanız apple'ın elması da tek göz

    YanıtlaSil
  5. Hepsinbe kanıt göstermişsiniz iyi güzelde Taylor Swifte kanıt falan yok üstelik ben kesinlike onun illuminatide olduguna inanmıyorum çünkü fotograflarına bakın hiç yok öyle şeyler ayrıca sarkı sözlerine bakarsanız ne kadar saçmaladıgınızı anlarsınız çünkü sarkı sözlerinin hepsi ilişkileri hakkında ne yani You Belong with Me de şeytana mı sen bana aitsin diyor asdfghfsdah güldürüdn üstelik taylor 13 yaşında kendine plak şirketi aramaya başlamış ve bi kafede şarkı söylerken şimdi kayıtlı olduğu plak şirketi tarafından keşfedildi bir şey bilmeden konuşmayın TAYLOR SWİFT İLLUMİNATİDEN DEĞİL!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben illuminatidenim mi diyecekti sizin gibi salaklara kendini sevdirmek için öyle dedi tabi ki

      Sil
  6. Ya ben az önce çok sevdiğim bir grup olan Jabbawockeez'in bir videosunu izlerken dansın arasında hepsi beraber üçgen yaptılar ellerini kaldırıp. Arkadaşım izletmişti bana hatta beyonce hakkında ben severdim kendisini. Ama olay şu ki jabbawockeez benim için gerçekten büyülü gelirdi bun ları öğrenince acaip sinirlendim. Olay bana göre bir düzmeceydi ama bu saçmalı Fransız ihtilaline kadar dayanıyor tarihte araştırma yapınca ve yaşadığım dünyadan sıkılıyorum. Tam da sonumuza yaklaşıyoruz hızla! Hem burada kimse birşey bilmiyor zaten ben buna inanıyorum ama bu sanatçıyı da seviyorum o değil demek sadece kendimizi kandırmak bence.Bizim birşeyimiz değil bu insanlar. Ne diye savunuyoruz. Bizim paramızla geçiniyorlar. Herkes yerini bilsin.

    YanıtlaSil
  7. ya of miley selena demi vb. ve justn asla İllüminati olamazzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illimunatinin kurucuları illimunatiye gelen ünlülere para veriyo ve ünlü olmasını sağlıyo. ünlülerde para ve şöhret için ruhunu şeytana satıyo. ve kanıtları da var. Ben acaayip sıkı bi katycats im normalde katy nin asla ruhunu şeytana satmayacağını düşünüuodum ama kanıtlar gösteriyo. Hatta katy bi röportajında ruhumu şeytana sattım diyo

      Sil
    2. Şuran tamamen sallıyorsun o videoların başlıkları böyle ama içi fos tabi izlemediysen anlayamazsın

      Sil
  8. justin artık illumunati deil selena gomezde selena twiterda ''illumunatiye veya başka bir örgüte üye değilim ben sadece beni yardana inanırım'' demiş.

    YanıtlaSil
  9. FB amblemi de mi abartma istersen diğer köşeleri neden tutmuyor.Bu kadar saçmalama admin Fbliyim bu konularında gerçekliğine inanıyorum.Bazı kanıtlar saçma olduğundan başkalarıda inanası gelmiyor.

    YanıtlaSil
  10. ya malmısın sen bi site Selena Gomez ile röportaj yapmış oda ben illuminati veya başka bir örgüte üye değilim ben sadece beni Yaratana inanırım demiş canımm diğerleri olabilir ama Selena Gomez olamaz işte linki http://www.genckizlar.net/magazin-dunyasi/183540-11541084110811039639611108-unlulerden-ssilmedikleriniz-12484-a-25.html işte bakında görün altlara inin bide

    YanıtlaSil
  11. ben inanmıyorum her eliyle göz yapan iliminatimi oluyo

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. yalan atmayın be kardeşim o bikere poz tammı
    hem Justinin baby şarkısının tersi öyle değil sizi sahtekarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun selena gomez illumunati değil justin Bieber için olmuştu ama ayrıldılar bitti selena illumunati değil

      Sil
  14. en sonunda saçmalamasan iyimiş bizim dinimizde deccal yada mehdi yok öyle saçmalıklar gelmeyecek bu dünyaya lucifer bunların aklını çelen yani şeytanın oyunlarına inanan insanlar bunlar ve bir ayette söylendiği gibi şeytan insanları yoldan çıkarmak için izin istiyor ve allahda ona süre veriyor bu dönemlerden bir kısmı geçti ve en son kendi topraklarına gelecek yani kudüse bütün bu yeni dünya düzeni hazırlıkları da o sebeple şeytan kendi yerini hazırlatıyor.sonun ne olacağını haşa huzurdan sadece allah bilir öyle hurafelerle milleti dolduruşa getirme yok deccal gelecek yok savaş yapacaz en kızdığım şey bu bilgisizce sallıyorsun kuranı kerimde tek bir ayette bile geçmez deccal mehdi falan uydurma işlerle insanları boş inançlara yöneltip sapıtırsan şu siyonistlerden farkın kalmaz onların zaten tüm çabası insanları buna inandırmak..özünüzü bulmaya çalışın ve allah yolunda olun bugün itibari ile insanların yapabileceği tek şey budur..inançlı olun ve asla korkmayın bu adamlarda teknoloji var yarın bigün hologramla gökten deccal geldi aha derlerse yemeyin uyanık olun anladınızmı herşeyi yanlızca allah bilir eğer hikayenin sonuda anlatılmış olsaydı o halde insanlar ne ile sınava tabi olurdu? anladınmı adamım sen inan gerisini allaha bırak.elbetteki uyandır insanları bu savaç insanın kendi içindeki bir prikolojik savaş gerisi hep boş iki temal esasda toplanır herşey İYİLİK VEYA KÖTÜLÜK seçimi sen yapacaksın gerisi kendiliğinden allah katından gelecek er yada geç.

    YanıtlaSil
  15. Orçun kardeşim sende doğru bildiğini yazmışsın ama pekde bi araştırma yapmadan yazmışsın senin bu yazdığın olaylardan önce deccal gelecek(biraz daha ön araştırma yaparsanız deccalın şeytan yani iblisin emrinde olduğunu dünyaya geldiğinde Allahü tealanın bizi onunla sınayacağını,kendi tarafına çekmek isteyeceği ztn kuranda ve fetva bilgilerinde var)sözüm şu ki deccalda mehdi (a.s)da var..ve hiçte bu dünyada yaşadığımız gb güzel günler beklemiyo bizi..kıyamette öyle 10 sonra fln kopmıcak nerden biliyorum şöyle ki deccal yer yüzüne indiğinde bütün kulları sınayacak ...deccalın yanında olan kullar ve mehdi(a.s) yanında olan kullar olarak 2 ye ayrılacak..deccal kutsal topraklara geldiğinde işte o zaman Allahü teala hz.isa'yı gökten yer yüzüne indirecek bütün deccal ve arkasında olan yecüc ve mecüc kafilesini helak edecek...ve teker teker işte bu deccala inananlar ve tüm gayri müslümleri öldürecek yer yüzünde tek bir gayri müslüm kalmayacak herkes imanlı bi şekilde yaşamını belli bi dönem sürdürecek fakat zamanla aykırıklıklar,isyanlar,sapıtmalar(günümüzde olan şeyler yani) baş gösterecek tabi bunun olması yılları bulacak..dünyada son müslüman hayatını kaybettiğinde işte israfil(a.s) sur'a üfleyecek ve kıyamet o an kopacak ne kadar vade var gb gözüksede herşeyi allah bilir.. ve bu yazdıklarıma uydurma bilmem ne gb bi düşünceyle yaklaşılmasın aksine ciddiye alınıp akılda tutulmasını tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  16. Öhöm Falling Down değil Naturally :D

    YanıtlaSil
  17. lenka nın everything at once klibindede varr

    YanıtlaSil
  18. https://www.facebook.com/NewWorldOrderGos

    YanıtlaSil
  19. Fenerbahçe ne alaka? Arma nın hikayesine hiç mi bakmadınız? Ve bir çok spor kulübü, kurum kuruluş tarihini armanın en altına yazdırır. 1960 larda kurulanlar da 6 yapıyor deyin tam olsun :) ha, bu heriflerin varlığını inkar etmiyorum, rain man lafını aratırken burada buldum kendimi zaten :)

    YanıtlaSil
  20. Ben bir yandan korkuyorum bir yandan korkmuyorum bana yardım edermisin ALLAH ALLAH ben niye okudumki gece yatamıycam yaa öff :(((

    YanıtlaSil
  21. Kraliçe tabiki Madonna bunu bilmeyen yok

    YanıtlaSil
  22. facebookun girişinde 13 kafa var ve birleştirince SEX çıkıyo.

    YanıtlaSil
  23. Allah belanızı versin sizin kuşbeyinliler!!!!!!! bi deli kuyuya taş atmış kırk tane salak birbirini becermiş hesabı yazıp çiziyorsunuz...lan gerizekalılar adam gibi bi yerden araştırsanıza bu işi!!!!! lan ağlayacam memleketim insanı ne kadar da mala bağlamış...

    YanıtlaSil
  24. İlgili kişiye,

    Backlink kontrol işlemimiz süresince, araçlarımız Web sitenizden gelen bazı linkler tespit etmiştir. Sitenizin içeriğini dikkatlice kontrol ettiğimizde Web sitemizle hiçbir bağının olmadığını farketmiş bulunmaktayız.
    Bu sebepten ötürü aşağıda görülen Oyungemisi.com linklerini kaldırmanızı rica ediyoruz.

    Söz konusu linkler;

    http://enpopulerler.blogspot.com/

    Zamanınızı bize ayırdığınız için çok teşekkür ederiz.

    İyi günler dileğiyle,

    Kaan Gürler
    Portal Manager
    OyunGemisi.com

    YanıtlaSil
  25. Çok Saçma c(: Tek Göz Poz Ve model veremiceklermi her yapan illuminati mi oluyor c(: siteye ilgi çekmekten başka bişey degil

    YanıtlaSil
  26. Ayrıntılı bilgi için http://www.kontrolhaber.com/illuminati-nediruyeleri-kimlerdir-gorevleri-nedir/

    YanıtlaSil
  27. Bİ BİTMEDİNİZZ AMK.. BU KADAR CAHİL OLMAYIN ÖNECE BİR EMİN OLUN ONDAN SONRA PAYLAŞIN . DEMİ İLLUMİNATİ DEĞİL EĞER BUNU DİYORSAN LİNKE BAK VE GERÇEĞİ GÖR ORDAKİ TEK GÖZ DEMİ NİN DUVARA YANSIYAN GÖZÜDÜR. VE BU BİR MUAYENE http://www.youtube.com/watch?v=Cnd_-f6MsMc&feature=player_detailpage#t=212 VE AYRICA ARKADAŞIM SAÇI GÖZÜNÜN ÖNÜNE GELEBİLİR BUNDAN DOĞAL NE VAR Kİ ÖYLE POZ VERMİŞ OLABİLİR. BU DÜNYA DA EN SON İLLUMİNATİY KATILACAK OLAN KİŞİ DEMİ LOVATO DUR. ÇÜNKÜ O GEÇMİŞTE HAYATIN ZORLUKLARINI ANLADI VE BİLİNÇLENDİ. BÖYLE SAÇMA SAPAN UYDURMALARDAN UZAK DURUYOR.. ADMİN SİTEYE İLGİ ÇEKMEK İÇİN LÜTFEN EMİN OLMADIĞIN DEDİKOLURI PAYLAŞMA .......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooooook haklısın yaa...en son girecek kişi demi'dir tabii...annesi mason diyo bi de yav he he demi'ye iftira atmalarına dayanamıyorum

      Sil
  28. bunların hiçbiri illüminati değil aslında illüminati de saçma bişi öle bişi yok yalandan uydurma her saçı önüne gelen,eli ile işaret yapan illü olsaydı çoktan herkes olmuştu.

    YanıtlaSil
  29. demi lovato artık illu değilll olsa şmdiki fotolarına bakın ???

    YanıtlaSil
  30. Demi Lovato'nun bir ropörtajı daha var ki, orada kendi aldığı şeylere seyircinin farklı anlamlar yüklediğini söylüyor.
    "çok beğenerek aldığım kıyafetleri giydiğimde bana üyesi olmadığım örgütlerdenmişim gibi davranılmasından nefret ediyorum."
    FOREVER LOVATIC

    YanıtlaSil
  31. 1 arkadaşlar bunlar bukadar iyise neden kendilerini deşifre eden şeylerin yayınlanmasını istiyorlar ? 2 buyayınlanan şeylerde de acaba bilinçaltımı gizli yani gizli mesejlar ? 3bu yayınlanan şeyleri yokedemicekkadar acizseler siktiredin bu ibneleri zamanınızı boşa harcamayın derim

    YanıtlaSil
  32. ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM HERKEZE BN BUNLARIN HİÇ BİRİNE HAYRAN DEĞİLİM KİMSE KUSURA BAKMASIN AMA BENİMDE TEK GÖZLÜ KYAFETİM VAR BUNLAR SAÇMA ŞEYLER KİMSENİN HAKKINA BU ŞEKİLDE GİRİLMEMELİ O KİŞİNN AĞZINDAN BEN BUYUM LAFI ÇIKMADIKTAN SONRA ALLAH HARİÇ HİÇ KİMSE BİLEMEZ DOĞRULUĞUNU YANLIŞLIĞINI İNSANLARIN KAFASINI KARIŞTIRMAYA HAKKINIZ YOK BN BU SİTEYE NEDEN GİRDİMİMDE SÖYLİM DEDİĞİM GİBİ EN NAMAZDA NİYAZDA BİRİYİM BNMDE TEK GÖZLÜ KYAFETİM VARDI ARKADŞM ANLATTI BANA BÖLE BÖLE BNDE GİRİP BAKTİM ŞAKAMISINIZ YA BNDE (HAKKA GİRMEYE HAKKINIZ YOKYYYYY...)

    YanıtlaSil
  33. Demi Lovato illuminati değil.farkındaysanız elinde haç işareti var.o belgeseli izlediniz mi?? orda Demi psikolojisi bozuk bir kızı oynuyor.o kız gözlerini çıkarmaya çalıştığı için gözlerine bakıyolar.Admin önce bir izle sonra söyle İlluminati midir değil midir.Ama Demi illuminati değil.orda gözüne bakıyolar.herşeyden bir b*k çıkarmayın.neymiş gözü kapalıymış.adam yan fotoğraf da mı çekilmesin.yok gözü gözükmemiş.ışık yansımamış diye filmi izlemeyi mi bırakak.bence bişeyler paylaşmadan önce tekrar tekrar oku.mantıklı olmayan şeyleri de sil !!!!

    YanıtlaSil
  34. Bu yorumu okuyan herkes için iyi bir haber. Ben dünyaca ünlü aydınlatmak kardeşlik topluma aittir nasıl ifademi paylaşmak istiyorum, ve nasıl ben büyük bir zenginlik, servet ve şöhret elde ederek, daha ünlü hale gelmiştir. İşte hayatım değişti nasıl. O çok zengin, varlıklı, ünlü ve başarılı oldu çünkü her zaman, bana para veriyordu Bir arkadaşım. Güzel bir gün, o da bana hayatta başarılı olmak için yol göstermek için gidiyor, bana para verecek olmadığını bana söyledi. Yani ben çok mutlu oldu, ben o büyük aydınlatmak, toplumun bir üyesi olduğunu bilmiyordum. Yani ben dünyaca ünlü aydınlatmak topluma başlatılan ve birkaç gün sonra, ben milyonlarca Dolar değerinde bir sözleşme verildi. Sağ şimdi ben konuşurken, ben çok iyi yapıyorum, benim iş, i hayat benim ve ailem için çok zor oldu önce ben, şimdi insanlara para veren biriyim, iş fiyatlar dünya seyahat. Bugün bize ait olmak istiyorsanız? Şimdi> (illuminatiworldwide@yahoo.com) ve hayatınızı iyi için değişecek bize bir email gönder.

    YanıtlaSil
  35. Tek kelime TESADÜF die bisey yoktur.

    YanıtlaSil
  36. Tesadüf olmasi gereken bir seyin ZAMAN i geldiginde ve olunca sonucu hosumuza gitmedigi icin ona verdigimiz bir isimdir.

    YanıtlaSil
  37. MANTIK bakimindan: Eger dunyayi kotu bir guc etkilemeseydi tarafina cekmeseydi su an insanlik kotuye dogru ilerlemezdi. Evet bizler teknolojiyi kesf ettik ama kotuye ilerlememizin nedeni teknolojinin arkasinda duran insanlar HÜKM etmek isteyenler. Ama kendilerinin köle olduklarindan haberleri yok. Ama bu gercegi degistirmez insanlik haberleri bile olmadan seytana tapiyor. UYANMANIZ GEREK DUNYALILAR INSANLIGIN COK AZ ZAMANI KALDI.

    YanıtlaSil